آخرین اخبار
کد مطلب: 80281
بسکتباليست چهارمحال و بختياري به اردوي تيم ملي دعوت شد
تاریخ انتشار : 1393/05/23 22:19:47
نمایش : 2365
رئيس هيئت بسکتبال چهارمحال و بختياري از ملي‌پوش شدن بسکتباليست اين استان خبر داد.

سليمان مشرف: آرش بني‌مهدي بسکتباليست اين استان با توجه به سطح آمادگي و درخشش خود در مسابقات مختلف به اردوي تيم ملي دعوت شد.

وي افزود: اردوي آمادگي تيم ملي بسکتبال در رده سني جوانان از صبح روز جمعه 24 مرداد ماه برگزار و تا اعزام به رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا ادامه دارد.

مشرف بيان داشت: اميدوارم بسکتباليست اين استان بتواند با حضور در مسابقات آسيايي و درخشش خود در آن مسابقات زمينه را براي حضور موفق‌تر ورزشکارتان اين استان در سطح ملي و بين‌المللي فراهم کند.

رئيس هيئت بسکتبال چهارمحال و بختياري گفت: اردوي تيم ملي به مدت يک هفته در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار و ورزشکاران در اين اردو زير نظر مربيان تيم ملي به تمرين مي‌پردازند.

وي تصريح کرد: مسابقات قهرماني جوانان آسيا از 28 مرداد ماه الي 6 تيرماه به ميزباني کشور قطر در دوحه برگزار مي‌شود که اميدواريم ورزشکار اين استان بتواند با کسب مجوز حضور در اين مسابقات بدرخشد.

تيم ملي ايران در گروه C  با تيم‌هاي قزاقستان، بحرين و کويت هم‌گروه است و در اولين بازي خود در دوره مقدماتي روز سه‌شنبه 28 مرداد ماه ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه الغرافه دوحه به مصاف بحرين خواهد رفت.

انتهاي پيام
منبع: فارس

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس